
Er du eventmager og har du nogle budskaber, du gerne vil have ud til dit publikum, så er et roll up banner en fed og opsigtsvækkende måde at skabe røre om dit brand og dine unikke budskaber. Hvor mange gange har du ikke ikke været på messe eller lignende og set et roll up banner? Ofte er budskaberne så korte og konkrete, at du husker dem. Det er i hvert fald pointen med dem, så du kan have en god og utrolig billig reklame på et mobilt banner, som du kan tage med dig overalt og slå det op, hvor du har lyst. Det er perfekt til den kørende sælger eller foredragsholder, som har behov for et mobilt banner, der kan tages med over det hele. Stil det hurtigt an og vær klar med dit budskab. Lettere bliver det ikke.
Bliv genkendt
Et roll up banner er et banner, som er en billig måde at vise, at du er til stede, og at du har noget, du gerne vil fortælle og vise folk. Herpå kan du anvende gode grafiske elementer, som er med til at øge genkendeligheden på dit brand. Et banner er en udvidet version af et roll up banner, hvis man kan kalde det det. Det er en mere stationær måde at vise flaget på. Bannere kan bruges alle steder. Både på motorvejsbroer og restauranter. Har du en sportsklub, hvor der er plads til et banner, kan du også her være til offentlig skue. Ved at have et banner eller et roll up banner kan du øge kendskabet til dit brand og dine budskaber. Ved slet ikke at have nogle af delene aner folk ikke, at du er til stede. Og hvis du skal leve af at sælge til kunder, så skal du også vide, at du har nogle produkter eller ydelser, som du gerne vil tilbyde dem. Det har du muligheden for at vise på et roll up banner eller et banner. Det kan sammenlignes med Facebook i den digitale verden, hvor du konstant bliver præsenteret for banner-reklamer. Den samme eksponering kan du delvist opnå i den fysiske verden, hvor du ikke lige er i nærheden af en computer. Det er et godt supplement og alternativ til dyre, online bannere.
Er du på udkig efter en nem og billig måde at få lavet dine logoer, budskaber, tilbud og meget andet, så få lavet dem på et roll up banner, hvis du har behov for stor mobilitet. Er du mere stationær, og kender du din målgruppe så godt, at du ved, hvor du skal placere dit banner, så kan du med stor fordel bruge et banner. Ejer du fx et pizzeria, så vil din reklame måske få et godt afkast, hvis du reklamerer på det lokale fodboldstadion frem for 100 km væk. Bannere og roll up bannere giver dig mulighed for billig markedsføring, hvor du virkelig får noget for pengene. Vis folk, at du tager din forretning alvorligt ved at lave seriøs og god markedsføring, der er målrettet og specifik.
Be the first to comment